Pages Menu
Categories Menu

Czego uczy nas planowanie wydatkow

Czego uczy nas planowanie wydatkow

W przychodzi owinąć pojazdu. Ponieważ ludzie są prawie zawsze mobilnej reklamodawcy wymyślić nowy sposób na uzyskanie swoje wiadomości przez – czyli, dosłownie nadążają z prędkością godzinach szczytu. okład pojazd jest to metoda, która kształtuje samoprzylepny winyl do nadwozia każdego pojazdu, by ukazać, jak to było po prostu malowane. ‚Wrap’ może zawierać wszelkiego rodzaju druków, od właściciela ulubioną postać z kreskówki, lub, jeżeli nie jest tak próżny, zdjęcie blow-up z siebie. Co najważniejsze, można go nosić reklam.

Najlepszą rzeczą w ogłoszeniach zawijania pojazdów jest to, że poruszają się z konsumentem. Wyobraź utknięcie w korku i nic innego ale irytujące zderzak naklejki na samochód przed sobą nie widząc. Wagon owinięte kolorową grafiką będzie mile widziane wzroku.

Jeśli informacje o firmie były częścią ciała, która składa się ciekawe wzornictwo, można mieć pewność, że Twoje logo będzie na umysłach ludzi, aż dotrą do domu. Kiedy pojazd zostaje przekształcona w mobilnej tablicy, ruch będzie mniejszy ból głowy dla każdego.

Czego uczy nas planowanie wydatkow

ogłoszenie oblewania pojazdów korzyści zarówno konsumentom, jak i właściciela pojazdu. Potencjalni kupujący zyskują więcej informacji na temat danego produktu, podczas gdy na drogach, a właściciele samochodów dostać się do skorzystania z wyrażeniem zgody na przeprowadzenie reklamy. W tej chwili największe firmy oblewania pojazdu są 3M, Arlon, a Avery Dennison.

Średnia cena pełnego owinąć pojazdu wynosi $ 3000. Brzmi to kosztowne w pierwszym, ale gdy czynnik w liczbie osób, które będą uzyskać wgląd w swój produkt, w przeciwieństwie do rozdawania ulotek lub instalowania plakaty, koszt to tylko grosze.

Syed Raheem jest wydawcą nowej generacji Wiadomości Media listu. Możesz zapisać się odwiedzając jego stronę internetową: ciężarówki zawinąć i otrzymywać aktualizacje związane informacji o oklejania pojazdów.

Artykuł napisany przez: